.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قطعی 10 روزه آب در سه روستای مازندران!

 سه روستای ماچک پشت، تیرکلا و یور محله در مازندران 10 روز است که با قطعی آب مواجهند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا در پی تماس‌های مکرر با این خبرگزاری در خصوص قطعی 10 روزه آب شرب سه روستای ماچک پشت، تیرکلا و یور محله، علت امر را جویا شد.

حسین خدادادی، عضو شورای روستای تیرکلای شهرستان ساری به خبرنگار ایسنا توضیح داد: در گذشته پیگیری های مکرری توسط شرکت آب و فاضلاب روستایی استان جهت تحت پوشش قرار دادن این 3 روستا صورت گرفته بود که قبول نکردیم و 13 سال قبل چاه آب شربی برای سه روستای ماچک پشت، تیرکلا و یور محله توسط بخش خصوصی حفر کردیم.

وی ادامه داد: با وجود زیربار نرفتن سه روستای ماچک پشت، تیرکلا و یور محله جهت تحت پوشش قرار گرفتن شرکت آب و فاضلاب روستایی اما این شرکت در صورت بروز هر گونه مشکل برای رفع آن اقدام کرده است.

خدادادی افزود: با پیگیری‌ها و مذاکرات دامادی، نماینده مردم ساری در مجلس، فرماندار ساری و شرکت آب و فاضلاب روستایی، طی 48 ساعت آینده مشکلات آب شرب این سه روستا رفع خواهد شد.

دلاور بابازاده، معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: این سه روستا از یک حلقه چاه در روستای آبکسر ساری استفاده می‌کردند که به صورت هیات امنایی اداره می‌شد. متاسفانه با اشکال ایجاد شده در پمپ موجود بر روی شبکه آب، این چاه از مدار خارج شد و در نتیجه به مدت 10 روز است که این سه روستا از قطعی آب شرب رنج می‌برند.

معاون شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران با اشاره به نبود امکانات در این 3 روستا، افزود: با توجه به این‌که این سه روستا تحت پوشش ما قرار ندارند، کارشناسان آبیاری را برای پیگیری به این مناطق فرستادیم تا مشکل این سه روستا رفع شود./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 4 آبان 1392
به یاد انتقاد مهندس علیپور از اب و فاضلاب روستایی افتادم بنده خدا حق داشت که انتقاد کرد





ماچک پشتی 5 آبان 1392
با سلام ، دوست عزیزی که کامنت فوق را نوشتید در نظر بگیرید که اهالی محترم روستاهای فوق قبول دارند که مقصر خودشان هستند نه آب و فاضلاب روستایی پس چرا مشکلات را به گردن آبفار میگذارید!
نا شناس 4 آبان 1392
خدا پدرتان را بیامرزد روستاهای چاکسر درویش آباد وملاکلا حتی در زمستانها دچار قطعی آب هست وضمنا"این چکه هایی هم که می آید فوق العاده آلوده می باشد قبول نداری؟بسم الله تحقیق بفرمایید .درسطح روستاها ی مذکورنه در سطح گزارش مدیران ومسئولین خودتون

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.06 seconds.